A Versace mitikus illatai
Gianni Versace, a divat világát megváltoztató látnok az olaszországi Calabria egyik legszegényebb vidékéről származott. Gyerekkorában jaték helyett testvéreivel együtt gombokat varrtak és díszeket hímeztek a ruhákra édesanyjuk szabóműhelyében. Amikor 10 évesen megtervezte és elkészítette első ruháját, senki sem tudta, hogy Gianni ruháit egy napon a divatipar legnagyobb ikonjai fogják viselni.
Egy ideig valószínűleg úgy gondolta, hogy jobb lenne építészetet tanulnia, de 25 évesen Milánóba költözött, és neves cégeknél kezdett varrni. 1978-ban bátyjával, Santóval és húgával, Donatellával megalapította saját márkájukat, a Versace-t. Logójának egy medúzafejét választottak, egy olyan mitikus lényt, amelynek láttán az ember kővé válik. Az ókori Görögország és Róma mitológiájából és építészetéből származó inspirációk végigkísérték munkásságát.
Versace, a szeretők márkája
Gianni tisztában volt azzal, hogy a márkának többre van szüksége a ruháknál, ezért fokozatosan ékszerekkel, kiegészítőkkel és mindenekelőtt Versace parfümökkel egészítette ki a portfólióját, amelyek a féktelen, gyönyörű és erotikus töltetet tükrözik. 1981-ben látott napvilágot a Gianni Versace For Women, a vágy és a szenvedély érzéki chypre illata. Ebben az időben Olaszországban azt pusmogták, hogy: "Ha Armani gazdag olasz feleségeket öltöztet, Versace szeretőket". És ez volt a Versace első illata, amely alátámasztotta ezt az állítást.
Gyémánt a parfümök között
A Versace zászlóshajó illata a Bright Crystal 2006-ból. Az összetéveszthetetlen üvegcse, amelynek kupakja egy hatalmas üveggyémánt, már önmagában is egy ékszer. Ezt a virágos, friss illatot a nők világszerte imádják, így nem meglepő, hogy rendszeresen a népszerűségi listák élén áll.
A Bright Crystal egy igéző illat az érzéki nő számára, akiket a hűsítő jégkockákon átfolyó yuzu és gránátalma jegyei rabul ejtenek. Ezt egy nemesen nőies koktél követi, amely magnóliavirágból, bazsarózsából és lótuszból áll.
A többi csúcsillat közé tartozik a Versace Versence, a Versace Eros férfi illat, a Dylan Blue és a Versace The Dreamer. A márka egyformán gondol a nőkre és a férfiakra, ezért a legtöbb illatnak mindig van egy női és egy férfi változata. A szexi férfiaknak szánt aftershave-ek is felejthetetlenek.