Hogy néz ki a luxus a XXI. században
Mielőtt Tom Ford 2005-ben megalapította az azonos nevű márkáját, a Gucci és Yves Saint Laurent kreatív igazgatójaként dolgozott. Tíz év alatt a divatház bevételeit majdnem háromszorosára növelte, így világos volt, hogy tud valamit.
A Tom Ford Beauty küldetése a luxus visszaállítása és újraformálása a XXI. században. Az elegáns, kifinomult és kissé provokatív Tom Ford a márkába vetítette azt az elképzelését, hogy mit jelent az igazi elegancia: kiváló minőségű anyagok, precíz kidolgozás és időtálló kollekciók.
Míg egyes divatmárkák egy vagy két parfüm ikonnal büszkélkedhetnek, a Tom Ford egyenesen néggyel. A Black Orchid, a Fucking Fabulous, a Tobacco Vanille vagy az Oud Wood legendákká váltak.
Egy modern gentleman Tom Ford illatot hord
Tom Ford debütált az illatszeriparban a Black Orchid parfümmel debütált 2006-ban, amelyre mindenki ugrott, aki egyediségre vágyott. A személyesség a fő mottója ennak az egyedi parfümnek, amelyet a ritka fekete orchidea ihletett. Elbűvölő csokoládé akcentussal és hosszú illatidejével tűnik ki. Az eredetileg női parfümbe férfiak milliója szerettek bele. Maga Tom Ford felelős azért, hogy minden parfüm uniszex legyen. Büszke vásárlói között van Lauren Hutton modell és az isteni Beyoncé is.
Sorsdöntő választás
Tom Ford mintha tudta volna, mitől lesz egy gyönyörű illat elbűvölő. A Tom Ford Ombré Leatherrel kalandorrá válhat, a lédús cseresznyébe a Lost Cherry-vel valósággal beleszeret, míg a Tom Ford Noir Extreme parfüm pedig a misztikum titokzatos világába kalauzol el.
A Tom Ford parfümökben közös a szokatlan összetétel, az izgalmas üvegcsék, de mindenekelőtt az, hogy választásuk sorsdöntő szokott lenni.
A nem szokványos illatok elsőre sokkolnak. De a szarvasgomba, a lótusz vagy a szantálfa elbűvölő tónusainak meglepő kombinációi előbb-utóbb Önt is körbefonják. Azt mondják, tökéletes parfüm nem létezik. Győződjön meg az ellenkezőjéről.