Isteni illatok egy isteni tervezőtől
Giorgio Armani olasz divattervező 1934 -ben született, aki a világ divatiparának egyik legismertebb sztárja. Tiszta vonalak és jól illeszkedő ruházat jellemző rá, ugyanez vonatkozik az illataira is. A legsikeresebb olasz tervezőt állítólag közvetlenül az égből küldték a földre, de többen azt állították, hogy egy másik divattervezővel, Gianni Versac -nal való rivalizálás hajtotta előre.
Ma az alapító nevét viselő divatház számos márkával büszkélkedhet, amelyek a luxus divatcikkekkel a parfümökön keresztül a luxusbútorokig és a lakás textíliákig mindent megterveznek. Amikor a fiatal Giorgio az orvostudományi tanulmányait kezdte, valószínűleg nem is gondolta volna, hogy emberi test helyett egyszer majd a lelket és a stílus érzéket fogja gyógyítani. Ekkor ismerkedett meg a fotózással, így az orvosi rendelőt felváltották a kirakatok.
Armani felöltöztette az Amerikai dzsigolót
1971 -ben Armani úgy döntött, hogy kirakatrendezés helyett, sokkal többre is képes, ezért barátjával, Sergio Galeottival megalapította az Armani márkát. Eredetileg férfiaknak terveztek ruhákat, néhány év múlva már a női divatot is bemutatták. Az igazi elismerést 1980-ban az Amerikai dzsigoló című film hozta meg a számára, amiben a főszereplőt Richard Gere-t öltöztethette.
Armani nagyon gondosan választja meg az reklámarcokat és a modelleket. 2006 óta, Ana Carolina Reston modell botrányos halála után, akit a diéták és a "tökéletes" alak víziója öltek meg, bemutatóin betiltotta a sovány modelleket.
Mond ki a „Sí-t“
Parfümök és illatok megalkotásakor az Armanit a természet, a női szépség és az elegancia ihlette, de a világ körüli utazások és különböző érdekes célpontok is. Az eredmény igazán nagyszerű és népszerű illat, amelyek közül az Acqua di Gio és az Armani Code az abszolút nyertes. Mindkét illatnak van férfi és női változata.
Míg a divatban az Armani az ismeretlen fiatal modelleket részesíti előnyben, és kiemeli a modellt, addig a parfümökben a biztonságra fogad, és összekapcsolja őket a hírességek arcával. Cate Blanchett színésznő és a Sí parfüm közötti kapcsolat 2013 -ban jött létre, majd 2017 -ben ismét, amikor a Sí Passione illat reklámarca lett.