Hogy néz ki a tökéletes divatmárka? Vedd át Hollywood csillogását, adj hozzá egy csipetnyi francia sármot és egy jó adag pimaszságot.
Ezt a robbanásveszélyes keveréket vegyítsd az állati szexualitás és szexepil forró keverékével, majd spékeld meg egy kis provokációval és féktelen energiával.
És most figyeld, amint a világ habozás nélkül aláveti magát. A Guess új kollekcióira az emberek reakciója immár több mint 30 éve azonnali és szenvedélyes – általában órákon belül elfogynak. Bemutatjuk a Guess mesébe illlő történetét, a divatbemutatók kedvencét, a hírességeket és mindenkit, aki tudja, hogyan kell luxust viselni.
Provokálj a Guess-szel
Amikor a Marciano testvérek nyaralásuk során ellátogattak az Angyalok városába, azonnal beleszerettek. Hamarosan az otthonuk lett. Los Angelesben pedig a tervezők bemutatták a három cipzárral ellátott, egyenes szabású washed up farmert. Marylin Jean volt a neve, és órákon belül elfogyott. 1981-es évet írtunk ekkor, és a Guess márkát éppen akkor hozták létre.
Guess. Pimasz márka, szabad szellemű és a maga féktelenségében nagyon lenyűgöző. A francia zsenik egy ikonikus logót, minőségi anyagokat és szexi szabást kombinálták egy vad divatkoktéllal, amely különösen a fiatalabb generáció között lett felkapott. És hamarosan a világ többi része is követte.
Az 1980-as években Amerikában mindenki farmert viselt. A Guess márkának köszönhetően az amerikaiak elkezdték szeretni a farmerokat. A Marciano testvérek innovatív szabásokkal, exkluzív minőséggel és divatérzékkel nyűgöztek le. Hamarosan parfümök, cipők, kiegészítők, ékszerek és órák kerültek a portfóliójukba.
Amikor a márka berobbant a tévéreklámokba, azonnal mindenkit sokkolt. Ugyanis a Guess reklámokban lüktetett a szexualitás és a vad temperamentum. Általában a kampányok modelljei ismeretlen lányok voltak az utcáról, ezzel szemben a márka olyan szupersztárokat választott, mint Claudia Schiffer, Eva Herzigova vagy Paris Hilton.
A Guess tervezői nem félnek az idomoktól, és a márka az elsők között mutatta be a teltkarcsú modelleket. Guess a mai napig hisz a szépség minden formájában. Esélyt ad azoknak, akik egyébként nem kapnának. És nagyon könnyű reménytelenül beleszeretni.